آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات پسر مامان (آیدین)

آیدین پسر بابا

1391/1/21 2:37
نویسنده : مامانی
641 بازدید
اشتراک گذاری

                                                        

                                                          

                                                           

 

سلام پسر گلم  اولین سالی هست که 4 شنبه سوری پیش مامان و بابایی هستی ،امسالم مثل هر سال رفتیم خونه عزیز و آقا جون ، به بابایی گفتم برات فشفشه بخره  برات روشن کردم هر کاری کردم که از دستم بگیری نگرفتی  تعجب کرده بودیتعجب   دست میزدی 

میگفتی ( دد)  این کلمه رو جدید یاد گرفتی  چون دد دوست داری رفتیم یه کم جلوی در خونه عزیز مامانی از روی آتیش پریدمو و رفتیم خونه خیلی سرو صدا بود  ترسیدم گفتم یه وقت گوشات درد میگیره رفتیم بالا خوابت می یومد توی اون سروصدا خوابیدی خیلی تعجب آور بود   .

قند عسلم ،شیرین من دوست دارم.

امسال پیشمون بودی خیلی خوش گذشت دوست داریم اندازه تموم آسمونهای دنیا .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)