آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات پسر مامان (آیدین)

تولد گل پسرم

1391/5/1 18:53
نویسنده : مامانی
1,377 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا 

 سلام عزیزم نازگل مامان من خیلی از شما شرمنده ام چون خیلی دیر شد خاطره تولدت رو توی وبلاگت بنویسم امروز که 1 مرداد ماه هست بابایی لب تاپشو نبرده منم دارم مینویسم شما هم همش می یای سیم مودم رو میکشی میخوای از جاش دربیاری وای خیلی بلا شدی منم از درد اینکه سیم موس رو نکشی موس و دراووردم دادم بهت که سرگرم با اون باشی با من کاری نداشته باشی ولی بازم کار خودت رو میکنی یعنی .....................(شلوغ کاری خودت)

 روز 1/3/91 تولد  niniweblog.com  شما گل پسر بود مامانی چون فرصت نداشتم 5/3/91 با بابایی قرار گذاشتیم که تولد برای شما بگیریم روز سه شنبه بردیمت آتلیه چندتا ازت عکس گرفتن که دو تاشو شاسی کردیم و یه دونه هم قاب عکس انتخاب کردیم خیلی قشنگ شده عکسات ایشالله که 120 سال زنده باشی دوست دارم عزیزم البته 5 تا هم قطعات کوچک ظاهر کردیم که به مهمونهامون هدیه بدیم یادگاری .

روز جمعه 5/3/91 مهمونهامون ناهار دعوت بودند بابایی ناهارو بیرون سفارش داده بود بعد از ناهار کیک تولدتو                    با کمک نگار فوت کردی و فشفشه هارو روشن کردیم و کیک و بریدی با کمک مامان جوون بعد از خوردن میوه و کیک عکس یادگاری با همه انداختی و همه کادوهاشونو دادند همه زحمت کشیده بودند دستشون درد نکنه پول داده بودند منو بابایی هم برات ماشین شارژی خریده بودیم دست مامانو بابا جون هم درد نکنه دوست داریم ایشاالله سالهای آینده تولد مفصل تری برای شما تدارک ببینیم .

برای دیدن عکس به ادامه مطلب برید .

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان متین
9 مرداد 91 9:27
تولدت مبارک خاله جون. ایشالله 120 سالگیت.
عزیزم چه دوستای نازی داری .بوس برای هرسه تا تون البته یه دونه ویژه برای شما گل پسر.میدونی من خیلی دوستت دارم عسل خان.
وای خدا عکساشو ببین چه نازه .بعدا میام خونتون همشو با مامانی میبینم.
خانمی دستت درد نکنه کلی زحمت کشیدیا.کیکش خیلی باحالو خوش رنگ .نوش جونتون.


مرسی خاله جون