آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

خاطرات پسر مامان (آیدین)

آیدین قشنگم

1391/1/29 1:49
نویسنده : مامانی
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر بابا


 

نمیدونم چی بگم فقط و فقط از خدا به خاطر داشتن و بودنت ممنونم و ازش میخوام همچین حسی و به همه اونهایی که دلشون میخواد یکی مثل تورو داشته باشن بده

شکلکهای جالب آروین

سالی که گذشت یکی از قشنگترین و شیرین ترین سالهای عمرم بود تو اون سال لحظه های قشنگ و شادی و با تو داشتم که همش برام به یاد موندنیه

ziba

 

از اون لحظه ای که تو به دنیا اومدی و صدات و تو اتاق عمل شنیدم و من مادر شدم و تو شدی گل پسر من

              ziba                  

زندگی برام یه جوره دیگه شد

            اونقدر شیرین که تا وقتی پدر نشی متوجهه نمیشی من چه حسی دارم و چی میگم

از وقتی تو اومدی شدی همه دارو ندار من و بابا ابراهیم  

خونمون با وجود تو همیشه گرم و شاده

وقتی میخندی قند تو دلمون آب میشه

وقتی گریه میکنی همه کاری میکنیم که هیچ وقت گریه نکنی

وقتی مریض میشی جفتمون بی تابیم

وقتی شادی ما از خدا جز اون لحظه چیزی نمیخوایمziba

از وقتی کنارمونی خدا نهایت لطفش و بهمون نشون داده

پس همیشه شاکریم به خاطر داشتنت

دوست داریم نفس مامان و بابا

ziba

عزیزم می خواستم خاطره مریض شدنت  که 3 روز مونده به 13 بدر مریض شدی رو بنویسم ،ننوشتم چون دوباره برام تجدید خاطره میشد  همین که کنارمون هستی خدارو شکر میکنم به خاطر وجودت تو خونمون چراغ خونه ما هستی پسر گلم.

عکس آبان ماه

1390/08/21

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

abtin
29 فروردین 91 23:00
سلام عزیزم برای تو وگل پسرت سلامتی آرزومندم
قابهی عکس را میتوانی از آدرسهایی که بهت میدم دریافت کنی:
http://www.imagechef.com/ic/product.jsp

وآدرس دوم:

frame toy.com
را از گل سرچ کن



ممنون از راهنماییتون

مامان آرینا موفرفری
30 فروردین 91 0:21
سلام .همیشه در پناه خدا شاد و سلامت باشید.


مرسی خانومی
مامان آرال
30 فروردین 91 20:42
چقدر قشنگ احساستو گفتی واقعا بچه ها مون زندگیمونو عوض کردن . خدا رو شکر آیدین گل پسر ما هم خوب شد اینم بوس از طرف من و آرال

مرسی مامانی واقعا" بچه ها امانت الهی هستند که باید خوب از اونا نگهداری کنیم شما هم آرال جانو ببوس .