آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات پسر مامان (آیدین)

عید اومده دوباره

1391/1/28 23:26
نویسنده : مامانی
748 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامی  گل پسرم امروز می خوام خاطره اولین عید نوروزتو بنویسم .

 کجاها که رفتی عید نوروز با مامان و بابایی  حسابی خوش گذروندی الهی من قربون اون خنده های نازت برم.

 

،

امسال سال تحویل  صبح ساعت 8 و 44 دقیقه بود روز 3 شنبه ،خونه ننه جونو و عمو  بودیم  بعد از سال تحویل رفتیم خونه فامیلها و عید دیدنی کردیم   یه روز هم رفتیم حیران برای خوردن آش دوغ آخه مامانی خیلی دوست دارم آش اونجارو تو خونه باباجون بهم قول داده بود که ببره اونجا منم دل سیر آش بخورم   خلاصه حسابی خوش گذشت رفتیم آمل و رامسر و چالوس اونجا هم خوش گذروندیم همش تو ماشین   می خوابیدی بعضی اوقات که بیدار میشدی مامانی رو اذییت می کردی انگاری کلافه شده بودی انقدر که تو ماشین مونده بودی ،فندوق مامان دوست دارم خیلی شیطون شدی

 شلوغ کار شدی همش تو ماشین    می خواستی فلش بابایی رو که به ضبط ماشین زده گیر داده بودی اونو از جاش در بیاری وای وای بلا شدی .

 

ایشاالله که همیشه صحیح و سلامت پیش هم باشیم.

 شمال حیاط خونه عمو

 

باغ کیوی

بعداظهر هوا خیلی خوب بود سوار روروئک ابوالفضل کردم و با هم بازی می کردید

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آرال
22 فروردین 91 20:05
سلام مامان ایدین خوبی عید شما هم مبارک . همیشه بهون سر می زنم چند وقتی نبودین . ماشاالله آیدین جون بزرگ شده . از طرف من ببوسش.
بودا آیدینه
آی گوزل اوغلان بویو پهلوان
آرخلاردان توللان قیزلارا بویلان


ممنون از شعر قشنگت
مامان متین
22 فروردین 91 21:35
سلام خانمی حالت خوبه .سال نوتون مبارک البته دوباره .از عکسای آیدین جونی معلومه که کلی بهش خوش گذشته. ایشالله که همیشه شاد باشید .خیلی خوشحال شدم که اینترنت درست شد .دیگه راحت شدی.از طرف منم هم ایدین خوشگلمو ببوس دلمون براش تنگ شده.


سلام مرسی شما هم از طرف ما متین جونو ببوس .